Monday, September 17, 2012

Jaapanit avastamas vol2

Kuigi kalendri järgi võiks arvata, et sügis on käes ning ilmad võika jahedamaks minna, näitab termomeeter siiski ligi 30 kraadi siin. Ning ka suvevaheaeg ei ole läbi.
Viimase aja suursündmuste hulka kuuluvad siis välisüliõpilaste reis Himejisse ja Awajisse ning Fab Cafe Etsy pidu.
Nimelt on minu linnast umbes pooletunnise rongisõidu kaugusel üks teine linnake, kus asub väike kohvik nimega Fab Cafe. Tegemist on siis väga omapärase kohaga, nimelt on keset kohvikut üles pandud laserlõikur, ning külastajad saavad siis seda kasutada, tasu eest loomulikult. See õhtu, kus mina sinna sattusin aga toimus seal Etsy pidu. Etsy on siis selline interneti pood, kus inimesed saavad oma käsitööd müüa. Ning sellel õhtul olid siis kokku tulnud inimesed, kes oma asju seal müüvad ning lihtsalt huvilised. Minu üllatuseks olid umbes pooled osalejad välismaalased. Peo käigus oli kõigil võimalus osaleda ka neljas workshopis, kus siis neli käsitöölist õpetasid, kuidas just nende toode valmib. Teha sai siis kotikest oma pabertaskurätikutele, pildiraami, värvilise liiva pilti ning kuldkalakesi. Viimases siis osalesin ka mina. Valida siis sai erinevate kalakeste kujude vahel, ning siis kas omal soovil sinna midagi kirjutada, joonistada, kleepse panna, et kalake värvilisem oleks...ning siis pärast vastavalt soovile kujukese kas kõrvarõngasteks, kaelakeeks, võtmehoidjaks vms kujundada. Kuna ma algul hästi aru ei saanud, kuidas see süsteem seal töötab, siis juhtus nii, et minu kalakesed ei saanud mitte minu enda disainitud nägu, vaid jäid standardseteks. Kuid keti kõrvarõngastele valisin vähemalt ise:D
Teine suursündmus oli siis kahepäevane reis, mille siis ülikool iga semestri lõpus välisüliõpilastele korraldab. Selle reisi puhul on tore see, et ise peab tasuma vaid väga väikese osa reisi maksumusest. Kui kaks aastat tagasi tuli juba varakult ennast reisile registreerida, et kindlasti koht saada, siis see kord oli pigem kohti rohkem, kui inimesi, kes osaleda tahtsid. Külastasime siis Himeji lossi, mida renoveeritakse praegu. Jaapanelastele on see huvitav vaatepilt, kuna renoveerimistöid tehakse iga 50 aasta tagant ning saab näiteks vaadata platvormilt, kuidas töölised katust parandavad, kuid minu jaoks see nüüd väga huvitav ja erakordne küll ei tundunud. Lisaks lossile külastasime ka Hokudani maavärina parki, kus sai katsetada, mis tunne on olla toas maavärina ajal. Veel kuulusid reisi kavva ka nukuteatri külastus ning minu jaoks kõige meeldejäävam oli paadireis, kus meid viidi vaatama väikseid veekeeriseid.
Homsest algab siis laululaager Nagano lähedal külas. Ehk siis minu esimene kord päris maakohas ööbida ning ringi vaadata.

No comments:

Post a Comment