Sunday, April 29, 2012

Pühade ootuses

Kohe-kohe on lagamas ühed pikimad pühad Jaapanis - Kuldne nädal. Ehks siis nädal, millele langevad mitmed riigipühad nagu laste päev, roheluse päev, Showa päev ning põhiseaduse päev. Järgmine nädal on ainult teisipäev ja kolmapäev on tööpäevad. Paljud koolid annavad aga oma õpilastele terve nädala puhkust. Reaalteadustega tegelevad ülikoolid aga nii lahked ei ole, nii et mina pean ikka targemaks saama... Vahepeal olen lisaks hoolsale õppimisele ka Kamakurat, Shinjuku pilvelõhkujaid ning Jingumae templit avastamas käinud. Kamakuras sai ära proovitus magusa kartuli jäätis. Kuna tegu oli minujaoks väga eksootilise maitsega, siis võtsin igaks juhuks selle koos vaniljejäätisega, et väga halbu üllatusi vältida... Jingumae templis sai aga näha traditsioonilist Jaapani õukonna tantsu. Tegelikult sai hommikupoole ka traditsioonilist muusikat kuulata, aga selle me magasime Anniga mõleamd maha... Lisaks sellele olen ma kahel korral ka karaokesaali sattunud. Siin tähendab karaokesaal paljude erinevate suletud tubade kompleksi. Karaokseese minnes võetakse seltskonna peale üks tuba, kus siis isekeskis lauldakse. Lisaks sellele on mu majapidamine suurenenud triikraua, riisikeetja ning ka juuksesirgendaja(!!!) näol. Ning kuna mul on nüüd riisikeetja, ostsin omale ka paki riisi. Kui muidu on kõik pakid ja tooted ikka märgatavalt väiksemad, siis tavalist riisi alla 2kg minu poes ei olnud. Ning ühikasse jõudes, imestasid hiinlased, et ma nii väikese paki riisi olin ostnud. Nemad ostavad ikka 10 kg korraga....

3 comments:

  1. ah, see roosa jäätis kuluks praegu ära.... :D

    aga, ootan blogi järge. :)

    Ole tubli!

    ReplyDelete
  2. ja mulle palun see kohv sealt pildilt :P

    ReplyDelete
  3. Jäätis ja kohv on ootmaas, kui siia jõuate :)

    ReplyDelete